********************

štvrtok 30. augusta 2012

Darček

Ahojte,

tento malý obrázok som vyšívala ešte pred mesiacom, no v poslednom čase ma trochu trápi zdravie, tak až teraz som ho dokončila.
Bude darčekom pre jednú skvelú osôbku.

Rámček je kupovaný, len som ho trošku ozdobila po domácky vyrobenými ornamentami.  

Hmota netvrdne na vzduchu, ale po vytvarovaní do požadovaného tvaru sa tvrdosť dosiahne buď varom vo vode  alebo v mikrovlnke.


Potom som ešte trochu potrela bielou farbou a prilepila na rámček.



Keďže mikrovlnku mám jednoduchú, tak som to dala vyvariť.

Dúfam, že obdarovanej sa bude páčiť, čo poviete?


So srdečným pozdravom
Emily


25 komentárov:

  1. Urcite se to bude libit,je to hezke.Ramecek je take hezky ozdobeny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily,tak mne by sa páčil a určite aj obdarovanej sa bude páčiť. Hlavne nech Ťa už zdravie netrápi, aby si mohla takto krásne tvoriť. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko,líbit se určitě bude.Rámeček i obrázek je překrásnýýýý!!!!Obdivuji!Krásný víkend:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, moc krásná výšivka, obdarovaná bude mít určitě velikánskou radost! Přeji krásný konec týdne, zdravíčko ať se utuží! Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, dárek určitě potěší. Výšivka i rámeček se ti moc povedl. Měj se fajn a přeji pevné zdraví.
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, bude se líbit, stoprocentně.
    Hezký den ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko ,musím moc pochválit,obrázek je jemný,krásný a určitě udělá velikou radost!Já by sem ale měla rados kdyby tě nezlobilo zdraví!!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny darček si vytvorila Emilka , určite poteší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ručná práca sa cení ... očividne musí potešiť, len keby bolo viac času na ňu.
    Pevné zdravie Milka, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilko nádhera-moc se mi líbí výšivka-to písmenko je dokonalé!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilko, je to moc krásný dárek! Určitě uděláš velkou radost.
    V poslední době ses mi zdála nějaká smutná...zase zdravíčko? To mě moc mrzí! Pevně věřím, že bude líp!
    Přeji poklidný večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Milá Emily, mňa samú by taký krásny darček potešil, vidno že je robený s láskou a viem že obdarovanú osôbku, veľmi poteší :-) Prajem Ti všetko dobré a posielam veľa, veľa zdravíčka a silné objatie, aspoň takto na diaľku!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Emily, dáreček je nádherný, určitě s ním uděláš radost. Doufám, že už je Ti líp.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasný dárek musel udělat převelikou radost.Krásný víkend přeju.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahojky Emily, krásná výšivka :-)
    Držím pěsti ať je co nejdřív lépe ♥
    Pa, Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milka, krásny darček a urobí určite veľkú radosť.
    Jana
    Skoré uzdravenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Emily bolo mi umožnené oceniť blogy ktoré sa mi páčia a ktoré najčastejšie navštevujem .Tvoj blog patrí medzi moje obľúbené preto toto ocenenie Liebster Blog udeľujem aj tvojmu blogu :-)))
    http://receptyakeber.blogspot.sk/2012/09/ocenenie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásný dárek, bude se určitě líbit:)) Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tvoje ocenenia sú na mieste, si veľmi kreatívna, máš to tu veľmi pekné, vkusné, pokračuj v tom ďalej

    OdpovedaťOdstrániť
  20. wundervoll deine Stickarbeit.)))
    GGLG Tanja

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Emily, to je nádherné! Moc se Ti to povedlo!!! Pá, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Lieben Dank für ihren Besuch.))
    wunderschöne Handarbeit.))

    GGLG Tanja

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Emilko, přeji ti hodně zdravíčka, snad už je ti lépe.
    Dáreček je krásný, určitě se líbil.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ahoj Emilko,dlouho jsem od Tebe nic neviděla a stýská se mi ,doufám že jsi zdravá....měj se pokud možno dobře !Daja

    OdpovedaťOdstrániť